[Geotraduccio] [OsmAnd] Traducció etiquetes OpenStreetMap

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic des 24 08:13:59 CET 2014

Gràcies Ecron!

Resumint:

Per l'estanc he suggerit la proposta alternativa «Venda de tabac», pel
simple motiu que un estanc és un concepte que fa referència a qui
distribueix el producte (l'Estat) i no pas al producte que s'hi
distribueix. Per exemple, la nostra traducció «estanc», a Suècia hauria de
correspondre a una botiga de licors[1].

[1] http://ca.wikipedia.org/wiki/Estanc

Aprofito per comentar, també una suggerència que he fet:
Hi ha la cadena «table» que tot i pensant en OpenStreetMap podria
traduir-se com a «taula»[2], però en aquest cas la traducció penso que no
és correcte.
Si mirem el context veiem que aquest punt d'interès és un «traffic_calming»
i si mirem els missatges propers[3] veurem a quin tipus d'elements refereix.
La pàgina del wiki en aquest cas és de gran ajuda, ja que hi tenim
l'explicació de a quins element correspon cada etiqueta:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:traffic_calming#Translations
Jo m'he basat en un document del servei català de trànsit[4] per la
traducció, i segons això penso que la traducció correcte hauria de ser:
Per cert, algú té alguna idea per com traduir «choker» en aquest mateix
context?

Salut, gràcies i aprofito per desitjar-vos unes bones festes a tots :))

[2] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:leisure%3Dpicnic_table
[3]
https://hosted.weblate.org/projects/osmand/phrases/ca/translate/?checksum=500a8046ee2682c4950acf0524663339#nearby
[4]
http://transit.gencat.cat/web/.content/documents/seguretat_viaria/dossiers_tecnics/doss_tec_10.pdf
--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí

Més informació sobre la llista de correu Geotraduccio