[Android] Possibilitat d'implementar el ca-valencia

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
dij abr 7 07:19:48 CEST 2011

El 7 d’abril de 2011 5:13, Miguel Canteras <mcanteras a gmail.com> ha escrit:

> No sé on es troba l'script que utilitzeu per a traduir (no sé si és
> públic). Però quan estiga la versió definitiva del Zero, si em passeu la
> traducció puc mirar de muntar una ROM traduïda. A més a més al fitxer
> arrays.xml es pot indicar la posició per defecte al carregar un mapa. Ara
> apunta a Madrid tot i ser la versió catalana. Potser a la valenciana es pot
> apuntar a la Plaça de l'Ajuntament de València o al centre geogràfic de la
> Comunitat Valenciana (que no sé quin és).

Hola Miguel,

L'script actualment no és públic. No per cap raó concreta, simplement perquè
no ha sorgit la necessitat ni tampoc ningú no ho ha demanat (i també potser
perquè l'script no deixa de ser un «cerca i reemplaça» fet amb sed).

He de modificar l'script per tal de poder adaptar els fitxers xml. No crec
que siga gaire faena. Si vols, t'explicaré com ho faré i et passaré l'script
si vols fer-ho tu mateix (abans, però, xarrem per parlar d'estils de
traducció i tal).

Per altra part, de quina manera pots muntar la rom amb esta traducció? Vull
dir, traureu els fitxers de català actual i els substituireu pels de variant
valenciana però l'opció de llengua continuarà sent «català»? ho fareu d'una
altra manera? (pregunte per curiositat, ja que és clar que es pot fer de
moltes maneres).

Salut!

Pau