[Android] Possibilitat d'implementar el ca-valencia

Miguel Canteras mcanteras a gmail.com
dij abr 7 05:13:55 CEST 2011

Hola,

Soc nou, així que salutacions per a tots.

Els fitxers de traduccions no ocupen molt espai. He tret els fitxers de
català de la ROM CyanogenMod per al Geeksphone Zero (release 35). Els
podeu trobar a:

http://www.megaupload.com/?d=XXDXNIJR

<http://www.megaupload.com/?d=XXDXNIJR>Com veureu ocupen 108 KB. En teoria
són els fitxers del sistema Android, no de les aplicacions Google o altres
que porte la ROM.

No sé on es troba l'script que utilitzeu per a traduir (no sé si és públic).
Però quan estiga la versió definitiva del Zero, si em passeu la traducció
puc mirar de muntar una ROM traduïda. A més a més al fitxer arrays.xml es
pot indicar la posició per defecte al carregar un mapa. Ara apunta a Madrid
tot i ser la versió catalana. Potser a la valenciana es pot apuntar a la
Plaça de l'Ajuntament de València o al centre geogràfic de la Comunitat
Valenciana (que no sé quin és).

El problema és que aquesta ROM només serviria per al Zero i no per a la
resta de telèfons. Es necessitaria una ROM per a cada model, així que no és
una solució molt bona.

Al fòrum de Geeksphone que comentava Vicent he posat un comentari on
explique que es pot mirar de fer una aplicació que substitueixi els fitxers
automàticament. Quan tinga un Zero ho provaré. Pot ser una solució temporal.

Per cert Vicent, el Zero té la ROM Cyanogen, que en teoria té el català. Ja
sé que no és la variant valenciana, però sempre serà millor que l'anglès ;)

Salut!