[Android] Cap novetat?

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dll maig 3 15:09:40 CEST 2010

El 3 de maig de 2010 15:00, Aleix Vidal i Gaya <leixet a yahoo.ca> ha escrit:
> Jo des del principi que tinc l'HTC Magic amb CyanogenMOD configurat en
> Català, per tant, amb locale en català: em perdo els comentaris del market
> sí, però mira... tb tinc el primer dia de la setmana a diumenge, al
> calendar... i depèn del programa no agafa bé els literals dels dies de la
> setmana i mostra 1 per diumenge, 2 per dilluns, etc...
>

> Aleix Vidal i Gaya

Sí, a mi també em passa amb alguns programes (HTC G1 amb cyanogenmod
5.0.7 -és android 2.1 com dèieu abans-)
I sí, no es veuen els comentaris al market -ens hi haurem de posar, a
fer comentaris, no?-, però no val la pena aquest petit inconvenient,
si pots entrar al teu blog i -si hi ens posat el widget del navega en
català- que et doni l'enhorabona per tenir el navegador ben
configurat? :-P

--
GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2D1296BA

http://tomi.cat