[Android] Cap novetat?

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dll maig 3 16:20:59 CEST 2010

El 3 de maig de 2010 14:42, Aleix Vidal i Gaya <leixet a yahoo.ca> ha escrit:

> Per cert, aviat sortirà la versió 2.1 estable de Cyanogen per a dream
> i magic, o sigui q per la traducció potser ens hauriem de basar en
> 2.1, no? De fet sortirà la froyo 2.2 en propers mesos...

Disculpeu, però m'haureu d'explicar la terminologia pròpia. Cyanoquè?

> Quin Android t'has comprat Marc? Jo estic pensant de canviar el meu
> Magic per un Desire...

Tinc un Desire. En general bé, però grava vídeo a un ridícul 15 fps, i
el reproductor de música és millorable. El GPS m'ha sorprès
positivament, amb un error de fins a 2/3 metres. Encara l'estic
descobrint.

Espero que això del vídeo ho resolguin.

Salut,

PD: Recordo que la llista té un arxiu públic
http://llistes.softcatala.org/pipermail/android/

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/