[Android] Cap novetat?

David Planella david.planella a softcatala.org
dic maig 5 14:13:36 CEST 2010

Bones Joan,

El 3 de maig de 2010 15:08, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:
[...]
> David: essencialment em baixo tot el codi font del servidor git [1],
> em quedo amb els strings.xml dels directori res/value, passo a po i...
> aquí hauríem de traduir.

En el missatge no trobo la referència a l'URL del servidor git. Suposo
que és http://android.git.kernel.org/, però de quin dipòsit es tracta
dels que hi ha a la llista?

Ho puc cercar jo mateix, però si ja ho tens no cal que fem la feina
dues vegades. Me'l podries passar quan puguis i llavors actualitzaré
els fitxers po?

Que vagi bé el trasllat!

Salut,
David.