[wikieducacio] X-Wiki

david dvd a enlloc.org
dic maig 2 12:40:50 CEST 2012

Hola, jo sento no poder ajudar gaire. Fa temps que m'he 'especialitzat'
en MediaWiki i he deixat de fer servir altres sistemes wiki.
A veure si algú en sap alguna cosa de XWiki.
Pel que veig sembla un software 'en actiu' (hi ha programes wiki que
s'han abandonat o es fan servir massa poc per confiar en que seran
estables, no sembla ser el cas) i aquí hi ha diversos sites que
l'utilitzen:
http://www.xwiki.org/xwiki/bin/view/References/WebHome

No sé si coneixes wikimatrix.
És un site que permet comparar característiques de sistemes wiki.
http://www.wikimatrix.org/
A la columna lateral esquerra pots escollir diferents programes wiki per
comparar-los.
Si prens per exemple XWiki i MediaWiki obtens:
http://www.wikimatrix.org/compare/MediaWiki+XWiki

El dc 02 de 05 de 2012 a les 11:51 +0200, en/na ANNA PUJOL BRUNET va
escriure: