[wikieducacio] X-Wiki

ANNA PUJOL BRUNET apujol a xtec.cat
dic maig 2 11:51:55 CEST 2012

Passo el teu correu a aun company que hi entèn més que jo sobre wikis i et
dic alguan cosa.
Cordialment,

Anna Pujol i Brunet
Telèfon: 93 5516 900, extensió: 3974
www.edu365.cat
Servei de Tecnologies per a l'Aprenentatge i el Coneixement
Departament d'Ensenyament
Generalitat de Catalunya

El 2 de maig de 2012 10:17, JORDI DOMENECH CASAL <jdomen44 a xtec.cat> ha
escrit: