Re: [Virtualbox] Organitzant la traducció

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
div gen 9 11:29:00 CET 2009

El 4 / gener / 2009 11:35, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit:
> Bones

Primer de tot, em sembla que el reply de la llista està configurat a
l'emissor, i no pas a la llista. Convindria que en respondre un
missatge de la llista es respongués a la llista, no a la persona.

> A veure, fent un resum molt bàsic, per al Virtualbox cal traduir només 2
> fitxers que contenen totes les cadenes:
>
> http://www.virtualbox.org/svn/vbox/trunk/src/VBox/Frontends/VirtualBox4/nls/VirtualBox_ca.ts
> http://www.virtualbox.org/svn/vbox/trunk/src/VBox/Frontends/VirtualBox4/nls/qt_ca.ts

Coi, ja podrien utilitzar fitxers .po (gettext)...

> Actualment sóc jo qui envia els fitxers del VirtualBox als
> desenvolupadors a través d'aquesta pàgina:
> http://www.virtualbox.org/ticket/2018

Aquesta adreça estaria bé enllaçar-la a la pàgina del projecte de SC.

> [...]
>
> I ara bé la part important d'organització: com ho organitzem?. Fins ara,
> en Vicent i jo ens ocupàvem d'un i altre fitxer respectivament. La
> qüestió seria habilitar un espai on pujar els fitxers i que dos-quatre
> de nosaltres s'ocupen d'anar actualitzant-lo segons els canvis
> plantejats.
>
> La qüestió és com fer això de "els canvis plantejats". Simplement enviem
> un correu a la llista dient "aquesta cadena té un error, aquesta altra
> té aquest altre, etc"? i després els "responsables" s'ocupen
> d'editar-les i afegir els canvis si així ho veiem?.

Si us sembla bé, i en base a la meva experiència, prefereixo notificar
aquí les meves propostes, i que un (o dos) responsables facin les
modificacions als fitxers originals (només ells). Així està tot més
coordinat i cadascú fa una tasca concreta.

Primer revisaré els menus en pantalla, que és el que veuen més el
usuaris. Quan "tot" sembli bé, aleshores faré una revisió dels fitxers
per dins.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/
Skype: mbelzunces

Més informació sobre la llista de correu VirtualBox