[Virtualbox] Canvi a oriental finalitzat...

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
diu feb 22 22:00:23 CET 2009

Bones

Avui i ahir em vaig dedicar a repassar tota la traducció del VirtualBox
i anar corregint errors i incongruències entre termes. També he fet el
canvi a la variant oriental.

Us agrairia si podeu pegar-li una ullada. Podeu descarregar tot des
d'aquest enllaç:
http://dl.getdropbox.com/u/120126/VirtualBox_ca.tar.gz

Allà trobareu 4 fitxers, dos amb extensió .ts (que són els fitxers font
de traducció) i després els .tm que són els compilats que fa servir el
VirtualBox.

Per provar la traducció al vostre linux només heu de copiar els dos
fitxers .tm a la carpeta:
/usr/share/virtualbox/nls/

(haureu de sobreescriure els que ja hi ha)

Si teniu temps per anar pegant una ullada i proposar canvis/errors/etc.,
digueu.

Salut!

Més informació sobre la llista de correu VirtualBox