[Virtualbox] Tornada a la feina

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dll feb 16 16:55:20 CET 2009

Bones

Després de parlar amb en Toni Hermoso sobre la traducció del VirtualBox
i com enfocar-la veient tot allò que estem fent amb les traduccions
valencianes, sembla que el més lògic és que passem la traducció actual a
català oriental (no requerirà realment molts canvis) i després li
apliquem l'script que crea la variant valenciana.

Això requeriria, per altra part, posar-se en contacte amb els del
VirtualBox i demanar una altra variant anomenada "Catalan (Valencian)" i
"Català (Valencià)".

Això de "passar l'script" per a crear la versió valenciana ja s'està
fent amb el projecte GNOME i ho vam fer també fa poc amb l'emule. El
resultat és prop a la "perfecció". Sempre cal corregir i informar
d'alguns detalls per depurar l'script.

Si us sembla bé, i com que ara tinc temps, em posaré amb el fitxer
VirtualBox_ca.ts i després amb el qt_ca.ts per canviar les formes
valencianes a formes catalanes orientals. Una vegada fet això, passarem
l'script.

Expresseu-vos i ja actue. Per ara tinc temps i puc dedicar-me sense
gaire problemes.

Salut!

Més informació sobre la llista de correu VirtualBox