[Virtualbox] VirtualBox 2.2.2

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dim abr 28 18:55:54 CEST 2009

Ja s'ha publicat la versió 2.2.2. La notícia ja l'he publicada a
Softcatalà aprofitant que tinc "enchufe", ajajaj.
http://www.softcatala.org/softcatal%C3%A0_presenta_la_traducci%C3%
B3_al_catal%C3%A0_del_virtualbox_22

Si podeu, doneu-li una ullada. Comprovareu que ja està traduïda al
català estàndard, que he canviat alguns "noms" referents al "Gestor
virtual de medis" >> "Gestor de suports virtuals", etc.

Encara sort que han permès ficar actualitzacions de llengua a
actualitzacions menors.

Salut!

El dl 27 de 04 de 2009 a les 18:43 +0200, en/na Marc Belzunces va
escriure: