[Traductor] Millores creuades LanguageTool-Apertium al Google Code In

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll des 1 18:45:31 CET 2014

Hola,

Com a part de la meua participació al projecte Apertium (projecte que dona
vida al nostre traductor), estic fent de mentor d'algunes tasques del
Google Code-In [1]

Entre elles, n'hi ha una que inclou no només Apertium, sinó també
LanguageTool (el projecte sobre el que funciona el nostre corrector). La
idea és millorar la qualitat del traductor a base de "corregir" les
traduccions amb el corrector gramatical. Hi ha diverses tasques (iguals) al
respecte [2][3][4][5]

Jaume Ortolà m'ha anat passant en les últimes setmanes alguns errors
d'aquest estil, i estic arreglant-los, però esperem que amb aquestes
tasques més gent hi col·labore en el desenvolupament.

També dir que si qualsevol li ve al cap alguna altra millora per al
traductor, no dubte en comentar-la!

[1]
https://developers.google.com/open-source/soc/resources/downloads/GSoC2015Flyer_ca_a4.pdf
[2]
https://www.google-melange.com/gci/task/view/google/gci2014/5813345240219648
[3]
https://www.google-melange.com/gci/task/view/google/gci2014/5856929763033088
[4]
https://www.google-melange.com/gci/task/view/google/gci2014/6340016141762560
[5]
https://www.google-melange.com/gci/task/view/google/gci2014/6351979236294656

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >

Més informació sobre la llista de correu Traductor