[Traductor] Webapp aprovada al Firefox Marketplace

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim abr 16 15:18:14 CEST 2013

El 16 d’abril de 2013 0.57, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Al 15/04/2013 23:23, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> En la meva opinió. Jo per consistència [1] [2] l'anomenaria
> TraductorSoftcatalaXXXXX.
>
> XXXXX ho reemplaçaria per FirefoxOS si el codi HTML/JS només funciona amb
> aquesta plataforma, o si es pot obrir en qualsevol sistema sense Firefox
> llavors li diria WebApp.
>
> Atentament,
>
> Jordi,
>

> [1] https://github.com/Softcatala/TraductorSoftcatalaAndroid
> [2] http://gitorious.org/traductorsoftcatalaios

Merci Jordi,

faré doncs TraductorSoftcatalaWebApp. L'aplicació no deixa de ser un
lloc web HTML5 mòbil. Simplement la funcionalitat s'adapta en funció
del client/navegador, clar.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat

Més informació sobre la llista de correu Traductor