[Traductor] Webapp aprovada al Firefox Marketplace

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 16 00:57:47 CEST 2013

Al 15/04/2013 23:23, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> El 15/04/13 22:32, Jordi Mas ha escrit:

> Hola Jordi,
>
> queda passar-lo al Github de Softcatalà (suggeriment de nom?
> TraductorWebApp? ), però com que no deixa de ser web, pots veure'l
> fàcilment des del mateix codi de l'HTML.

En la meva opinió. Jo per consistència [1] [2] l'anomenaria
TraductorSoftcatalaXXXXX.

XXXXX ho reemplaçaria per FirefoxOS si el codi HTML/JS només funciona
amb aquesta plataforma, o si es pot obrir en qualsevol sistema sense
Firefox llavors li diria WebApp.

[1] https://github.com/Softcatala/TraductorSoftcatalaAndroid
[2] http://gitorious.org/traductorsoftcatalaios

Més informació sobre la llista de correu Traductor