[Terminologia] Noms de monedes

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dll mar 12 14:35:58 CET 2012

Hola Joan,

simplement per posar en context per aquells que no ho sàpiguen, la
informació a la qual es refereix en Joan és a:
http://pootle.softcatala.org/ca/iso_tp/iso_4217.po/translate/

Ref.: http://www.softcatala.org/wiki/ISO

Em semblen bé els criteris que comentes. En tot cas, en la mesura del
que sigui possible, miraria de ser convergent amb el TERMCAT, excepte
on la cosa sembla que balla (com seria això dels dòlars), on caldria
posar-se en contacte amb ells amb un llistat de casos.

Salut,

El 12 de març de 2012 14:23, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat