[Terminologia] PUK/NPD

Joan Montané joan a montane.cat
div abr 20 20:11:09 CEST 2012

Hola de nou

donant-li voltes... crec que introduir NPD o CPD no té gaires opcions
de tenir èxit. Per dos motius:

1.- a la documentació, els fabricants de dispositius, o les operadores
en el cas de SIMM  haurien d'adoptar la terminologia. Fa temps que no
contracto un número de telèfon nou, però em sembla que encara fan anar
PIN i PUK. Si no fan anar NIP... dubto que adoptin NPD
2.- facilitat en la transmissió oral. PUK és un mot monosil·làbic. Les
alternatives CPD o NPD són de 3 o més síl·labes, i això dificultaria
molt la seva adopció.

Resumint... em sembla que és una mort anunciada, introduir el terme NPD.

Els meus 5 cèntims.

Joan Montané

El 20 d’abril de 2012 19:27, Josep Monés <jmones a puntbarra.cat> ha escrit: