[Terminologia] Presentació

Rafael Ferran i Peralta rferran a terra.es
dic maig 25 20:30:14 CEST 2011

Hola,

Em presento: em dic Rafael Ferran i Peralta, soc enginyer tècnic
d'informàtica de sistemes per la UOC des de l'estiu passat i porto
treballant com a dissenyador gràfic des de fa més de 25 anys.

He decidit dedicar el meu temps lliure, durant algunes setmanes, a
traduir el programa FontForge, l'editor de tipus de lletra vectorials i
de mapa de bits de programari lliure més conegut (per no dir l'únic o,
en tot cas, el millor).

He començat per la interfície d'usuari i la intenció és seguir amb la
documentació. Primer una cosa, després l'altra.

Accepto qualsevol mena d'ajuda i orientació i us demano si puc usar
aquesta llista per compartir amb vosaltres els dubtes que em sorgeixen,
que són bastants.

Rebeu una cordial salutació.

Rafa
Rafael Ferran i Peralta