[Terminologia] Dailymotion

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dij oct 21 16:55:43 CEST 2010

Home, diria que en la major part dels casos quan ens trobem amb un
algun contingut no permés segons els termes d'ús.

Als fòrums del tipus phpbb s'empra la forma: «Informa d'aquesta
entrada», al facebook van estar tranduïnt-ho durant un temps com
«Denuncia-ho» (referent a un comentari o foto o...).

Personalment trobe la forma de «Denuncia» una mica exagerada i que per
mi implica alguna cosa més enllà que com a usuari em farà por fer
em serà difícil fer-ho.

Salut!

Pau

El dj 21 de 10 de 2010 a les 16:37 +0200, en/na Ferran CAPO va escriure: