[Terminologia] Resum de Terminologia, vol 28, número 1

Lluc Potrony Lluc.Potrony a uab.cat
div oct 1 12:29:38 CEST 2010

  Gent, aquests dies estic bastant enfeinat i no m'hi puc estendre gaire.

«fortalesa» perquè faig una analogia amb els panys, però ambdues són
bones opcions. «Potència» implica que la contrasenya és un objecte actiu
i, en canvi, les altres opcions mantenen l'implicit que la resistència
és un objecte passiu o, si voleu, reactiu.

Lluc Potrony
Unitat de Terminologia
Servei de Llengües de la Universitat Autònoma de Barcelona
Edifici del Rectorat, planta baixa
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Tel. 93 581 14 77

Al 01/10/2010 12:00, En/na terminologia-request a llistes.softcatala.org
ha escrit: