[Terminologia] location-aware (location-aware applications)

Albert Lombarte alombarte a gmail.com
dim mar 2 08:08:42 CET 2010

De res :)

No sabria filar tan prim entre posició i localització, però quan
penso en un mapa i clavar-hi una xinxeta em va al cap posicionar i no
ubicar/localitzar.

Sent from my iPhone