[Terminologia] Fwd: terminologia suggerència

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dic des 29 12:17:47 CET 2010

crec que el suggeriment de l'Èric Antonell es refereix a "stack overflow" i
no a "stuck ..".
no estic segur que bolcatge sigui correcte. l'stack overflow és un error que
es produeix quan un programa s'excedeix en l'ús de la memòria assignada a la
pila (stack) del sistema. llavors el programa estaria intentant utilitzar
memòria reservada a altres programes i per evitar-ho s'interromp la seva
execució. en cap cas que és una acció de posar al revés les coses.
a més a més, d'això a informàtica en diem "sobreeiximent de la pila" i al
recull de termes  hi diu "desbordament de la pila".

Edu