[Terminologia] Track / ruta / camí / recorregut

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dll des 6 02:52:18 CET 2010

en matemàtiques i informàtica, quan es descriu un problema, es parla de
camins habitualment. "cercar el camí mínim", "hi ha camí entre dos punts?".
des del meu punt de vista, "camí" dennota existència física mentre que
"ruta" no (tant), encara que el diec ho presenta com camí.

Edu