[Terminologia] Segona proposta de termes per incloure al Recull de Termes

Benny Beat bennybeat a gmail.com
div ago 27 00:43:17 CEST 2010

Al 26/08/2010 18:02, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola,
>
> Com sabeu fa unes setmanes vam enviar a aquesta llista una primera
> tongada [1] de termes per incloure al Recull de Termes. Aquesta tongada
> ja estat inclosa [2] en l'esborrany de la següent versió del Recull.
>
> * Termes proposats
>
> Aquests són els termes proposats per ser inclosos:
>
> audiobook, audiollibre, m
> declaration, declaració, f
> dialing pad, tauler de marcatge, m
> dynamic range, marge dinàmic, m
> expression, expressió, f
> filmstrip, filmina, f
> [...]

Hola Jordi!!!
Em sembla molt bé aquestes propostes ;) Només indicar que hi han temes
com ara 'Sandbox' i 'Hostatjat' (Hospedat) que han aixecat polseguera en
darreres converses, i estaria bé que també s'inclogués al recull la
terminologia adient, si ja hi ha una... Ara mateix no tinc a mà
exactament on estava el tema corresponent (estic de vacances i no tinc
cap ordinador a prop, vaig només amb el mòbil i de fet no puc fer
caràcters com les cometes baixes per a les paraules implicades atès que
el meu telèfon no les té, xDDD!!!), però si cal, quan arribi em poso a
buscar-ho ;)

Bones vacances a qui tingui o estigui a punt de començar-les!!! I pels
qui ja les heu gaudit, no us amoïneu; en 4 dies aprox. acabaran les meves :D
Benny.