[Recull] Re: proposo el terme output (v) = imprimir / mostrar

Josep Lladonosa Capell jlladono a xtec.cat
dij mar 13 12:03:44 CET 2008

Hola Sílvia,

Se m'acaba d'ocórrer que "treure" és molt similar al significat anglès
(out-put), i tampoc queda "malament" que els programes "treguin"
resultats,...

Sona millor, però, mostrar o imprimir.

En/na Sílvia Miranda ha escrit: