[Recull] Glossari del Drupal

Josep Lladonosa Capell jlladono a xtec.cat
dll jun 9 21:39:32 CEST 2008

Hola,

Al "blog", en castellà, li diuen "bitácora". Al Moodle crec que en algun
lloc també parlen de "bitàcola", tot i que el termcat no el contempla.

La difusió -en català- de "bloc" per a "blog", crec que l'ha de
mantenir. Una opció seria, donat que un "blog" té (potser?) més entitat
pròpia, per distingir un "bloc" com a peça d'una àrea d'un "bloc" de
web, fer servir la majúscula per a la inicial del web "Bloc" (en els
llocs on pot donar lloc a confusió.

Així, jo em quedaria amb "bloc" i "bloc".

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: