[Recull] Re: [Forum] [Fwd: consulta TERMCAT] (to overclock)

Sílvia Miranda silvia a softcatala.cat
div abr 11 10:46:46 CEST 2008

Hola,

Jo proposaria com adaptació "forçar el xip". A diferència del que indica la
> descripció del Termcat, jo no restringiria la definició a "forçar la
> velocitat dels processadors" ja que es pot fer overclock amb qualsevol xip
> amb capacitat de procés. Els més habituals són el processador i la targeta
> de vídeo... però també es pot fer amb la controladora del disc i, en
> general, amb qualsevol xip que tingui capacitat pròpia de processament.

Em sembla una bona proposta (i una bona explicació). Si ningú no en té cap
altra, escriuré al Termcat per proposar aquest terme.

Gràcies per l'aportació.

Salut,

Sílvia