[Recull] clicar vs fer clic

Quico Llach qllach a gmail.com
dis set 15 20:26:33 CEST 2007

Hola,

tant "clicar" com "fer clic" són sinònims de ple dret (vull dir, cap d'ells
no és "sin. compl." de l'altre) segons la fitxa del Termcat corresponent.
Per tant, no s'ha de canviar res de les traduccions passades, i com que, a
més de sinònims, són termes similars, es poden fer servir indistintament en
traduccions presents i futures.

Salut,

Quico