[Recull] Live

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dic oct 3 15:44:53 CEST 2007

Hola gent,

al Firefox hi ha certes característiques que permeten tenir alguns
continguts actualitzats, com ara adreces d'interès, que de fet són
canals, títols, etc.

En anglès s'utilitza l'adjectiu Live, p.ex: live bookmark.
En català recordo haver-lo traduït, no sé si unilateralment, per
actiu/iva; p.ex: adreça d'interès activa.

Crec que és un terme que caldria incloure en noves versions del
recull, però personalment dubto darrerament que "actiu" sigui la
millor opció. Potser em decantaria ara per "dinàmic", que potser és
més entenedor.

Us passo les traduccions en altres llengües i doneu-me la vostra
opinió perquè es pugui afegir en el recull d'una forma ja definida en
un futur:

http://lxr.mozilla.org/l10n/source/ca/browser/chrome/browser/feeds/subscribe.dtd
http://lxr.mozilla.org/l10n/source/es-AR/browser/chrome/browser/feeds/subscribe.dtd
http://lxr.mozilla.org/l10n/source/es-ES/browser/chrome/browser/feeds/subscribe.dtd