Re: [Recull] Traducció terme stream

Quico Llach qllach a gmail.com
dic jun 27 18:21:10 CEST 2007

Bones,

"stream" ja està normalitzat pel Termcat:

stream /  data stream: corrent de dades

Pel que  fa a la resta de formes esmentades pel Xavier, jo diria que:

audio stream: "corrent de dades d'àudio", o simplement "corrent d'àudio"
video stream: "corrent de dades de vídeo", o "corrent de vídeo"
input stream: "corrent de dades d'entrada", o "corrent d'entrada"

Quant a "to stream", la cosa es complica. Potser "emetre (o "rebre",
"generar", etc. segons el context) un corrent de dades"?

D'altra banda, si, com diu el Miquel, parlem de "l'streaming", el propi
article transforma el gerundi en un substantiu i per tant es traduiria també
com "corrent de dades".

Naturlament tots aquests termes s'afegiran al Recull.

Què en penseu?

Salut,

Quico