[Recull] Suggeriments pel recull

Albert Lombarte alombarte a gmail.com
dij jun 7 09:31:03 CEST 2007

Hola Joan,

la meva petita aportació (no he consultat ni recull, ni diccionaris) espero
no equivocar-me :) (Les presses no són bone...)

El 06/06/07, Joan Montané <jmontane a gmail.com> ha escrit:

> caption -> títol
> Proposo afegir 'descripció' com a possible traducció. En el LyX el
> títol és el títol del document, no crec pas que sigui adient anar
> posat més 'títols' (a les figures, a les etiquetes, etc)

Caption tant com a etiqueta HTML com als mapes és la llegenda

toggle -> conmuta
> Proposo afegir el terme 'canvia', o com a mínim, 'canvia l'estat', no
> es poden anar dient coses com 'Conmuta la negreta' o 'Conmuta la
> cusiva' :-D (Sí, el Lyx funciona així, conmuta la negreta i la cursiva
> :-) )

Tot i que faig servir commuta normalment, tampoc m'agrada. Això si, compte
que s'escriu amb dues emes.

Termes a afegir:

> inset -> Inserit, (o inserció)??? Hi estic treballant en aquesta :-(

Com a verb inserir, com a nom jo faria servir inserció.

collate -> En el LyX vol dir reordenar les pàgines en certa manera,
> encara no he trobat la traducció adient :-(

compaginar, recopilar