[Recull] Proposta de nous termes

Albert Lombarte alombarte a gmail.com
dic jun 6 09:35:23 CEST 2007

Hola a tothom!

sóc viu :)  (després de tant temps)

El terme "commit" es fa servir en Subversion (control de versions de
fitxers) per pujar els canvis que s'han fet localment.

És a dir, jo em baixo el codi font (checkout), el modifico, i quan el vull
tornar a incorporar al servidor amb els meus canvis, faig un commit.

Tant en el cas de les transaccions en BBDD com en CVS i Subversion, la idea
és "pujar els canvis" o "aplicar les modificacions" o, tal i com es defineix
en anglés, "fer permanents els canvis".

Descartaria les següents traduccions: validar, confirmació, consumar, portar
a terme.

No em disgusta el terme que proposava en Josep: "cometre", ja que el codi es
lliura a càrrec del servidor (i ell decidirà què fer-ne)

Els meus 0,05€

El 05/06/07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: