[Recursos] Finalitzada la traducció del dorsal de SANE

Antoni Bella Pérez antonibella5 a yahoo.com
dis set 8 12:26:49 CEST 2018

  Hola a tothom, ja la tinc 100% traduïda,

  Atès que aquesta traducció afectarà als frontals en tots els escriptoris us
demano ajuda per si voleu corregir quelcom.

  Ara disponible a:

    <https://gitlab.com/bellaperez/backends>

  Quan l'hagi finalitzat amb els vostres informes estarà al lloc oficial:

    <https://gitlab.com/sane-project/backends>

Canvis fets:
 - default: a predeterminat/s («per omissió» és més del KDE)

Dubtes:
 - Endorser: aprovador/aprovació
 - flatbed: amb llit pla
   * els manuals (hi estan inclosos) també escanegen sobre una
    superfície plana.
   * la meva opció ha estat «amb llit pla» seguint la referència de
    l'AtCore (impressió en 3D)
 - ADF: són les sigles en anglès per alimentador automàtic de documents
    y les he deixat tal qual.

  Amb tot el demés he trobat documentació i crec que estaria bé.

  Moltes gràcies per la vostra atenció.

  Atentament
  Toni