[Recursos] Cerca en memòries: no respecta els paràmetres de cerca?

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll mar 2 20:50:29 CET 2015

Hola Jordi,

> Vist, tot i que quedaria millor si ho separessis amb salts de línia, en
> lloc d'una línia sola:
> Ara apareix:
>
> Tot i que dóna més informació, crec que encara confús. Molaria algun
> salt de línia:
> *Resultats de la cerca:*
> *Original:* (fili OR fil)
> *Traducció:* prim
> *Àmbit de cerca:* Tots els projectes /[aquesta cadena seria la mateixa
> que el desplegable de la pàgina de cerca/]

Penso que la solució passa per incloure a la pàgina de resultats la
capsa de cerca perquè l'usuari pugui refinar la cerca, com vas suggerir
fa temps.

No vull introduir més canvis importants fins que no migrem el que tenim
de cgi a Flask perquè s'haurà de refer. Per això de moment he fet una
petita millora per tenir-ho en una línia.

> Jo canviaria "anglès" i "català" per "original" i "traducció",
> respectivament. D'aquesta forma es neutralitza per quan ho vulguin fer
> servir altres llengües.

Utilitzem "anglès" i "català" perquè es de la manera que ens referim en
la capsa de cerca a aquests conceptes. Si els canviem, cal canviar-los
allà també.  De nou, penso que quan tinguem la capsa aquí segur que és
consistent perquè tindrem el mateix que la pàgina de cerca.

Quan ho vulguin fer servir altres llengües, hauran d'adaptar tota la
interfície ja que està en català.