[Recursos] Cerca en memòries: no respecta els paràmetres de cerca?

dll mar 2 17:05:01 CET 2015

El 01/03/2015 a les 16:28, Jordi Mas ha escrit:
> Hola Jordi,

> He inclòs una mica de detall a http://www.softcatala.org/recursos/dev/
>
> Penso que una mica millor del que teníem abans.

Vist, tot i que quedaria millor si ho separessis amb salts de línia, en
lloc d'una línia sola:
Ara apareix:

Tot i que dóna més informació, crec que encara confús. Molaria algun
salt de línia:
*Resultats de la cerca:*
*Original:* (fili OR fil)
*Traducció:* prim
*Àmbit de cerca:* Tots els projectes /[aquesta cadena seria la mateixa
que el desplegable de la pàgina de cerca/]

Jo canviaria "anglès" i "català" per "original" i "traducció",
respectivament. D'aquesta forma es neutralitza per quan ho vulguin fer
servir altres llengües.

salut
jordi s

Més informació sobre la llista de correu Recursos