[Recursos] [Sistemes] Guia d'estil 2015 - Llistat de països

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 19 13:26:26 CET 2015

> El 18/01/15 a les 22:40, Xavi Ivars ha escrit:

> Hehe, he d'admetre que a mi m'ha semblat un xic 'religiós' el tema
> aquest :) *
> En tot cas, entenc que en Jordi pensava en què Python està potser més bé
> en temes de varietat de biblioteques de processament lingüístic que no
> altres llenguatges. Un exemple paradigmàtic és el: http://www.nltk.org/
> Però en tot cas, pel que em sembla que tractem concretament aquí (gestió
> de llistats), no crec que sigui tampoc tan rellevant mentre es permeti
> una bona compartició de dades (API, dumps, etc.) i us pugueu organitzar
> [...]

Ep!

Com diu en Toni el Python té moltes més biblioteques pel processament de
llenguatge i traducció.

Addicionalment altres comunitats lingüístiques (com Transo, Translate.org.za,
etc) que estem col·laborant usant Python per aquestes tipus d'eines.

Per últim, si això és part de /recursos estaria bé que fos en Python que és
amb el stack que està desenvolupat tot.

Per això comentava al principi que abans de desenvolupar un servei nou
estaria bé una mica comentar-ho a sistemes per parlar d'on l'ubiquem, a
quina URL va i quin és l'stack tecnològic més adequat.

Pau, si et cal ajuda en integrar-ho a /recursos m'ho dius i ens ho mirem.
No ha de ser massa feina.