[Recursos] Guia d'estil 2015 - Llistat de països

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
diu gen 18 11:34:44 CET 2015

El dia 18 gener de 2015, 10:37, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat>
ha escrit:

> [...]
> arreplegades, crec que ja puc començar a fer la proposta final.
>
> Fent una ullada a la llista, no tinc clar què volem recollir: el nom
> oficial en català? (si és així malament anem); la traducció al català del
> nom oficial? Per exemple, el nom oficial d'Espanya és "Regne d'Espanya",
> volem recollir aquest matís que en determinants països (República del
> Congo, per exemple) ja és recull, o només el nom "popular"? En preocupa
> perquè hi casos que, a la graella és recullen noms oficiosos populars, però
> no oficials (Taiwan seria l'exemple més clàssic), i voldria conéixer el

Efectivament, supose que la qüestió principal és fixar el nostre criteri.
¿Quina classe de noms volem usar? Noms curts, llargs, oficials, populars...

En la taula que ha preparat Pau Iranzo trobe a faltar les dades d'ésAdir.

Jaume