[Recursos] Guia d'estil - proposta de millora de la secció de documentació

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis gen 3 17:59:39 CET 2015

El 31/12/2014 a les 18:13, Jordi Mas ha escrit:
> El 31/12/2014 a les 13:31, Sílvia Miranda ha escrit:

> Moltes gràcies Sílvia

Una última cosa. He modificat l'exemple perquè es pugui indicar
clarament que la forma incorrecte és el gerundi. Canvi:

http://www.softcatala.org/w/index.php?title=Usuari%3AJmas%2FGuia_d%27estil_2015_proposta_documentaci%C3%B3&diff=39001&oldid=38986

Com queda:

http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Jmas/Guia_d%27estil_2015_proposta_documentaci%C3%B3#T.C3.ADtols

Gràcies