[Recursos] Guia d'estil 2015 - Llistat de països

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu gen 18 08:50:18 CET 2015

Hola,

Els darrers dies he estat acabant amb l'extracció de dades de totes les
fonts que tenim disponibles. Això m'ha permès tindre una base de dades on
tindre la informació següent:

- alfa2_code » codi iso alfa2
- alfa3_code » codi iso alfa3
- source » orígen de les dades (idescat, esadir, ...)
- ca » nom en català
- ca_long » algunes fonts incloïen nom curt i llarg
- ca_article » nom en català amb l'article
- en » nom en anglès
- en_long » algunes fonts incloïen nom curt i llarg
- state » si el codi pertany a un estat o no (això ho vaig haver de crear
perquè algunes fonts incloïen regions també
- comments » comentaris si adient

La base de dades l'he generada a partir de fitxers CSV que he extret de les
diferents fonts [1]. Després m'he creat un script senzill per incloure tot
això a una BD [2] i amb això he considerat que era fàcil crear una petita
taula amb els països [3] (no he afegit totes les columnes que podrien estar
disponibles, sinó simplement els noms en català i l'opció que cada font en
dóna com a traducció.

Creieu que cal fer alguna cosa més? Ara que ja estan totes les dades
arreplegades, crec que ja puc començar a fer la proposta final.

Salut,
Pau

[1] https://github.com/Softcatala/llistatpaisos/tree/master/csv
[2] https://github.com/Softcatala/llistatpaisos/blob/master/insert.php
[3] http://www.softvalencia.org/llistatpaisos/

El dia 17 gener de 2015, 18:49, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat>
ha escrit: