[Recursos] Guia d'estil 2015 - Llistat de països

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dis gen 17 18:49:06 CET 2015

Hola,

participo tard a la conversa, però durant un temps he estat mantenint
una mica els diferents paquets ISO que s'utilitzen a diferents distros
Linux:
http://translationproject.org/domain/index.html

El que teníem ho passava al wiki també:
http://www.softcatala.org/wiki/ISO

Com que ara esteu fent feina en aglutinar tot això, ja miraria
d'actualitzar els PO amb el que compileu, si és possible i la
correspondència és fàcil.

Per altra banda, crec que seria molt convenient tenir en algun lloc de
Softcatalà on mostrar aquest tipus d'informació i que alhora sigui fàcil
de mantenir. P. ex., les pàgines wiki les generava a partir dels fitxers
PO base.

Salut,

El 17/01/15 a les 08:28, Pau Iranzo ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat