[Recursos] Guia d'estil 2015 - Llistat de països

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
div gen 9 09:22:08 CET 2015

Gràcies, Pau.

Els de l'iEC m'han donat alguna informació més. Diuen que ho publicaran a
la nova pàgina web de l'Oficina d'Onomàstica i, més avant, en paper. Han
treballat conjuntament amb l'Idescat, o siga que probablement les dades
coincidiran amb aquesta altra font.

Salutacions,
Jaume Ortolà

El dia 9 gener de 2015, 8:00, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: