[Recursos] Afegir un plugin de WordPress a la llista de recursos.

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij abr 16 08:46:42 CEST 2015

El 13/04/2015 a les 19:58, Xavi Ivars ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> Vull afegir un plugin de WordPress a la llista de recursos: es tracta
> del WordPress SEO [1], que he estat traduint últimament (i que encara no
> he acabat).
>
> Tot i que es tracta d'un plugin no massa gran (comparat amb molts dels
> projectes), té vora 8.000 paraules, i seria molt interessant poder
> utilitzar la infrastructura per a, entre altres coses, poder millorar la
> consistència entre les traduccions del WordPress i el plugin.
>
> La meua pregunta és: ho afegisc com a un fitxer dins del "projecte"
> [...]

Hola Xavi,

Jo el posaria per separat, crec que 8.000 paraules són prou per tenir
entitat pròpia (l'anomenaria Wordpress plugins). Desconec quants plugins
de Wordpress hi ha en català, però tindria sentit aprofitar per
afegir-ne com a mínim els més rellevants. Saps hi ha més en plugins en
català? Podríem afegir-los també?

Més informació sobre la llista de correu Recursos