[Recursos] Actualitzada versió de desenvolupament - 17 de març 2014

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll mar 17 12:59:14 CET 2014

Hola Joan,

> El Plone? Quan m'ho vaig mirar, gastaven un sistema mixt per al es cadenes
> orginals. Algunes cadenes usen la cadena en anglès i altres usen un
> identificador únic com a cadena original. Has tingut en compte això? o ho
> importes com si fos un fitxer .po "normal"

Oh, no ho havia observat.  Llavors el deixaré disabled amb un comentari

Si tinc una estona hi afegiré el Telegram, :)

El Telegram està afegit i disabled perquè hi ha una cadena duplicada amb el
mateix context. No he pogut mirar si és un problema que ve de l'anglès o bé
introduït al català.

Atentament,

Jordi

Més informació sobre la llista de correu Recursos