[Recursos] Actualitzada versió de desenvolupament - 17 de març 2014

Joan Montané joan a montane.cat
dll mar 17 12:37:55 CET 2014

> Ep gent,
>
> Acabo d'actualitzar la versió de desenvolupament[1]:
>
> * Els cercadors[1] estaven indexant la pàgina de resultats. He afegit un
> "noindex"
> * He afegit els projectes: Bitcoin, Omeka, Invenio, Plone i Friendica

El Plone? Quan m'ho vaig mirar, gastaven un sistema mixt per al es cadenes
orginals. Algunes cadenes usen la cadena en anglès i altres usen un
identificador únic com a cadena original. Has tingut en compte això? o ho
importes com si fos un fitxer .po "normal"?

Tenim ja en total 61 projectes.

Bé! bé! va creixent, :)

Si tinc una estona hi afegiré el Telegram, :)

Joan Montané