[Recursos] Guia d'estil 2015 - Llistat de països

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
div des 26 14:17:53 CET 2014

Hola,

En la trobada que vaig tindre fa poc a l'IEC em van dir que l'Oficina
d'Onomàstica havia preparat una llista de països del món. Pot ser un punt
de referència més. No veig que l'hagen publicada. Els faré la petició, i
els insistiré en la necessitat que facen públics i compartisquen els seus
treballs.

Jo també faré comprovacions amb les dades del corrector.

Salutacions,
Jaume Ortolà

El dia 26 desembre de 2014, 10:27, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat