[Recursos] Actualitzada versió de desenvolupament - 22 d'abril 2014

Joan Montané joan a montane.cat
dim abr 22 21:58:20 CEST 2014

El dia 22 abril de 2014 20.36, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> - He fet canvis en els textos, si us podeu mirar especialment [1], [2],
> [3] i [4]
>
> alguns comenataris sobre els textos dels glossaris.

L'estructura de la frase "Aquest recull de termes ha estat generat de forma
automatitzada..." crec que és un calc de la  passiva anglesa. Potser millor
"Aquest recull de termes s'ha generat de forma automatitzada...". La mateix
proposta per "...que ha estat generat automàticament".

"El seu objectiu no és la correctesa ja que està generat automàticament
sinó ser un reflex viu de la terminologia que estem emprant." em grinyola
aquesta frase. Jo hi posaria "L'objectiu del recull de termes no és la
correctesa, atès que està generat automàticament, sinó ser un reflex viu de
la terminologia que estem emprant".

A la secció Llegenda, potser afegiria una descripció per a la columna
anglès, i explicaria les columnes en l'ordre que apareixe. Per exemple la
columna "Català" abans que "Opcions considerades", i faria els següents
canvis en les descripcions:

La columna català és l'opció més comuna. --> marcar en negreta, o cometes,
el nom de la columan. La columna "Català" indica l'opció més
comuna/freqüent.
La columna opcions considerades ->  La columna "Opcions considerades"
per aquest terme --> per a aquest terme
Usada indica el % d'ús respecte a altres opcions i coincidències els cops
que s'ha trobat ---> Per a cada opció, entre parèntesis, "usada" indica el
percentatge d'ús respecte altres opcions i "coincidències" els cops que
s'ha trobat.

"Glossari construït a partir de les memòries..." --> "Glossari generat /
Aquest glossari s'ha generat a partir de les memòries..."

Potser seria interessant donar estil als glossaris i afegir enllaços a la
pàgina del projecte (i també al TERMCAT on el citem).

Joan Montané

[1] http://recursos.softcatala.org/dev/