[Recursos] recursos.softcatala.org - feedback, suggeriments...

Joan Montané joan a montane.cat
dll oct 28 14:04:14 CET 2013

El dia 27 d’octubre de 2013 23.31, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> Si te veus en ganes, en principi afegir projectes és senzill. Només cal
> afegir-los al json[1] amb la definició adequada. Pots fer senzillament
> proves en local. Pots a més construir només un projecte per fer proves si
> vols.

Jordi,

He fet un pull-request. Afegeix l'ownCloud, canvio el nom d'alguns
projectes (majúscules diverses), faig els exemples clicables i afegeixo el
punt (.) com a separador de milers. Inicialment també havia afegit el Xfce,
que es troba al Transifex, però sembla un meta-projecte i no és tant
senzill com amb l'ownCloud.

No he fet el merge perquè en local em dóna alguns errors "Syntax error in
po file (line 1)" i tampoc sé com provar la pàgina final. Suposo que cal
tenir-la en algun servidor web, oi?

Mira't els canvis, crec que estan prou bé, però no descarto que hagis de
corregir algun detall.

Joan Montané