[Recursos] recursos.softcatala.org - feedback, suggeriments...

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu oct 27 23:28:59 CET 2013

Hola,

> Com veus el tema Android?

Ho he apuntat a la llista de coses a fer [1]. Ho vaig mirar una estona i
vaig veure que no és trivial. Cal baixar tots els dipòsits de codi.
Potser podem baixar un tarball i processar-lo. M'ho he de mirar en més
calma.

Si saps de cap lloc on es pugin baixar PO o totes les traduccions juntes
fàcilment seria de gran ajuda.

> [...]

> recursos.softcatala.org <http://recursos.softcatala.org> les separaria
> als milers amb espai fi (o un punt): 2726852 --> 2.726.852, el mateix a
> la taula de projectes. Ah! i fer la taula de projectes ordenable per les
> diferents columnes.

Ho he apuntat a la llista de coses a fer.

> També podríem afegir un enllaç a recursos.softcatala.org
> <http://recursos.softcatala.org> cap el web del projecte o cap a SC. No
> tinc clar si aquesta pàgina serà final, o anirà integrada dins el web de
> SC. En cas de ser el 1r cas, caldria afegir algun enllaç al projecte de SC.

Encara he de pensar més com relacionarem això amb el projecte de memòria
actual de Softcatalà. El que tinc pensat per ara és que el projecte
antic quedi reemplaçat pel nou i tota la documentació Wiki.

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Mem%C3%B2ria_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0#Coses_a_fer