[Recursos] recursos.softcatala.org - feedback, suggeriments...

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu oct 27 23:49:14 CET 2013

Hola Jordi,

> Va fent millor pinta! Algunes coses
>
> - Totes les memòries són EN->CA, per tant, per què no especificar-ho als
> radio buttons:
> Cerca a l'original --> Cerca a l'original (anglès)
> Cerca a la traducció --> Cerca a la traducció (català)

No és problema.

> - A dalt de tot de la pàgina, potser posar-hi un enllaç cap a la fitxa
> del rebost de la memòria de traducció de SC? De fet, entenc que quan
> aquesta pàgina vagi a missa, potser no tindrà sentit fer la memòria per
> separat, no? Potser la fitxa de la memòria de traducció del Rebost
> enllaçarà aquí a recursos.sc..?

Encara he de pensar el model. De moment, és una pàgina en proves.

> - Al RECULL (ja sé que no toca aquí, sorry, però hi té relació): al
> capdamunt, posar-hi un enllaç a la fitxa de la memòria de traducció o bé
> directament a recursos.sc <http://recursos.sc>.

Encara estem en proves, llavors jo encara no li donaria difusió.

Falta encara la part més important que és que s'actualitzi tot
automàticament cada mes. Fins que això no estigui funcionant (començarem
setmanalment a per fer proves) un temps seria no vull posar-nos pressió
innecessàriament.

> - Continuo pensant que la llista de programes hauria de ser una taula
> amb checkboxes, una cosa així, amb diversos "àmbits de cerca" predefinits:
> Àmbit de cerca: [dropdown list]
> [dropdown list] = Tots els projectes
>                           Només projectes de SC
>                           ..?
>                           Personalitzat [això es posaria sol si l'usuari
> marca caselles que no corresponen a un àmbit determinat]
>
> Quan l'usuari selecciona un àmbit, es marquen les caselles dels
> projectes corresponents.
> Si l'usuari marca caselles de projectes específics, àmbit de cerca es
> [...]

Està a la llista de coses a fer[1]. Pots revisar la descripció actual si
vols donar-li algun detall més.

> La taula de selecció dels projectes s'aprofitaria per afegir-hi les
> opcions de baixar la memòria.
>
> - Opció de "Baixa les memòries dels projectes seleccionats" (si s'arriba
> a fer que l'usuari pugui seleccionar projectes)

Personalment m'agrada molt el disseny actual que és molt senzill.
Barrejar selecció de projectes i baixades no sé si és una bona idea.

> - Sobre les columnes Fitxer PO i Fitxer TMX:
> Jo les eliminaria i potser ho posaria en al final de la fila de cada
> projecte: "Baixa la memòria" i d'aquí et desplegaria les  opcions: Baixa
> en format PO/ Baixa en format TMX / Baixa en ambdós formats.

Penso que és més clar com està ara.

> Caldria una explicació de les columnes "Fitxer PO" i "Fitxer TMX".
> L'usuari pot no saber què és què. Potser la mateixa que la de la fitxa
> del rebost?

Aquests fitxers estan desconnectats del Rebost. No crec que els acabem
connectant ja que no aporta massa. La baixa la veig directa.

> La pantalla de resultats de cerca cal millorar-la estèticament :-D

Tinc pendent demanar-li a l'Anna que s'ho miri i aconselli estils, així
com la resta de la pàgina.

Ho esmeno. Moltes gràcies

Jordi,

[1]