[Recursos] Nova versió de http://recursos.softcatala.org

div nov 29 22:02:30 CET 2013

Ep Jordi, unes coses.
He baixat "Totes les memòries de tots els projectes" en PO i en TMX.

1) Crec que es podria posar una altra opció de "Totes les memòries de
tots els projectes (fitxers separats)". Per alguns ens seria més útil
baixar els fitxers de tots els projectes, però en fitxers separats. Ja
sé que puc anar fent clic projecte per projecte i anar-los baixant, però
em fa l'efecte que la llista no pararà de créixer i quan hi hagi un
centenar de projectes, baixar-los un per un serà foça feina

2) He obert els PO i TMX (tots-tm.po i tots-tm.tmx) i veig que:
     PO = 552075 cadenes
     TMX = 479451 cadenes (!!??)
He obert el TMX, he anat a l'última cadena: <seg>Cua d'enviament de la
xarxa: %d bytes</seg>
L'he cercat al .PO i veig que la cadena següent li deu fer mal: hi ha
uns caràcters estranys (poso captura perquè no es veuen d'altra manera):

Sembla que és això: <https://en.wikipedia.org/wiki/Start-of-Text#STX>
|^B <https://en.wikipedia.org/wiki/%5EB>| 	02 	02 	STX 	␂ 	Start of text
	First character of message text, and may be used to terminate the
message heading.

3) Als TMX *no+ hi ha els contextos, com ara el de la cadena anterior:
msgctxt "Source: /xchat-2.8.8.ca.po from project 'gnutools'"
que sí hi ha als .PO. No sé si és normal.

salut
jordi s

El 29/11/2013 20:07, Jordi Mas ha escrit: